نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو
نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو

مهر

و او هیچ گاه نفهمید که منظورم دوست داشتن است

نه این را بلکه خیلی چیز ها را در نیافت

درنیافت که با رفتنش مرگ را همچون خوراکی که مادر به بچه اش می دهد, به زور می داد

نه,می چپاند که حتا اگر نخواهی هم ,بخوری

آمدم مهر را برایش تعریف کنم

نشد,نتونستم

             هر چه کوشش و تلاش

نخ اینها پاسخ گو نبود

خواستم به گفته ی مرم برایش عملی بگویم و نشان دهم

گل خریدم , به یادش بودم ,....

اما انگار سرنوشت شوم من اینگونه نوشته شده بود که او نفهمد مهرم را

اصلا یعنی چه؟!

همین مهر؟

                        احساس!!!!

حتا برای خودم هم نتوانستم روشن کنم!
.!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شهرزاد چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:09 http://hichopoch.blogsky.com

aval tunesti be khodet sabet koni unvaght be ye ki dige!!!

گلاره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:12

عشق باید نثار کسی بشه که لیاقتشو داره!!

منا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:39

به این دلیل
بی دلیل
گاهی
فقط گاهی
ار سر دلتنگی
میشد کسی و دوست داشت
اما این فقط یک خیال بود برایش

کشکول سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:15

منم منظورم چیزی یا کسی نبود! کلا گفتم! حقیقته! حتی ترس رو هم نمی شه بیان کرد!
گاهی سر بزن و اگه دوست داشتی بخون وبلاگمو

مهر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 http://doayam.blogsky.com

سلام دوستم!خوب نوشتید دستتان درد نکند در پناه خدا باشید و مرا هم دعا کنید من هم شما را دعا میکنم!

کشکول دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:21 http://kashkolans.blogsky.com/

احساسات زبانی کند تر بیان می شود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد