نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو
نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو

بوی آدم

        برای دومین یا سومین بار امروز دوباره یا شایدم سه باره از اون میدون گذشتم. آره تقریبا پایین میدون بود که بوی بدی خس کردم.انگار بوی اصلی آدم این بود. آدم هایی که با عطر خودشون رو آرایش می کنند. جلو رفتم دیدم خودشه , بوی آدمه.

داشتن جوب رو تمیز می کردن.یکی با بیل هر چیزی که تو جوب رو می ریخت توی سطل بزرگ بقیه هم سرشون به همین کارا گرم بود.خوب نگاه کردم.

دیدم و حس کردم که آدم به اصطلاح نجیب و خوب و پاک چه به سر این زمین آورد.

آره بوی راستین آدم این بود نه بوی عطری که پول به خاطرش میده و می خره.

تصور جهان بدون آدم بهم آرامش میده , جهانی که توش دیگه خیلی چیز ها به بدی بوی آدمی نیست.

همیشهامیدوارم که مردم از نداری کمتر بچه دار بشن ملی نمی دونم چرا هر چی ندارتر میشن بچه هاشون بیشتر میشه.( با اینکه هیچگاه به این فهم نمی رسه که باید کمتر بچه دار بشه)

بشه یک روزی که برای بچه دار شدن سر باز بزنند و آسوده تر نسبت به آینده زنده مانی  کنند که بلکه دنیایی بدون زیبایی های دروغین آدمی درست بشه , بلکه نسل این موجود ... از روی این کره برداشته شه(پر کردن ... با شماست)

یه مژده به کسانی که با دید گاه من موافقن

نوه ی داییم داره به دنیا میاد.!

(میدان ولیعهد 26 تیر)

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:17

فکر کردم ۲۶ تیر امسال و گفتیا تازه ۲زاریم افتاد اگه هم بود باید میرفتی دانشگاه تهران :دی

samira دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:28

booye gande adam az har taraf miyad nigah kon

samira یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:03

یادمان باشد کاری نکنیم که به قانون زمین بر بخورد...

:) پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:24

دنیا بدون آدما خیلی زیباست

سالار چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:08 http://zardusht.blogfa.com

درود
تارنمای زیبایت را خواندم
نویسا مانی

باربد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:45

سلام مطالبت ودست نوشته هات و دیدگاهات قشنگه و حتی بلدی چطوری اونارو بیان کنی (منظورم چینشه شون کنار همه که بوی تعفن یه آدم رو حتی از اون وره بوی خوش لباسشم میشه تشخیس داد) ولی از این که بخوای از بالا نگاه کنی وقتی هر بالا بودنی یه بالا تر هم داره داری اشتباه میکنی!!
باید بخوانیم و بخوانیم تا بدانیم که هیچ نمیدانیم!(مونت کیو)
این نظر شخصیم بود ولی نسبت به سنت خیلی میفهمی.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد