نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو
نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو

او

   چند روزیست که انگار خیلی  چیزا عوض شده - انگار دیدم نسبت به دنیا تغیر کرده ، همه چیز جهانم رنگ و بو گرفته اصلا گمان می کنم تازه رنگی شده 

  اومد گفتم نه – اما پس از اون شب که دوباره اومد نتونستم نه بگم وسط کویر دوسش داشتم حتا ماه هم داشت نگاهم می کرد – به ثانیه اندیشم خودش رو اثبات کرد – گفت این دیگه کار من نیست ارشیا مهر و عشق رو که مغز نمی فهمه کاره دله

  بی گدار به آب زدم و رفتم سر وقت دل – دلم هم مونده بود چی بگه – پس از اون همه رخ دادهای بد توی زندگی یه نقطه ی نور توی تاریکی هام داره میاد اکنون که دارم می اندیشم می بینم که نقطه نبودخیلی بزرگتر از اینا بود . نوری که رنگی بود که  رو همه چیز تاثیر خوب داشت –نگاهم لحظه ای به او افتاد برگشتم و راه رو نگاه کردم ، همون کویری  رو که وسطش احساس مهر به دختری کردم – با این همه مکث فکری و دلی بی قرارانه بهش گفتم باشه ، باهاتم

  از اون لحظه به بعد هم چیز یه جور دیگه شد ، همه چیز . باورم نمی شه که بتونم باز به کسی مهر بورزم 

  اما کار دل بود دیگه  منی که همیشه مغزم فرمان می داد این بار دل بود که غلبه کرد.

  انگار دلم داشت توانا ییش رو به رخ مغزم می کشید –می گفت این همه من رو سرکوب کردی ، کشتی ،دور انداختی  اما جایی زمینت زدم که حتا باورت نمیشه .

  نمی خواستم اون شب روشنم به پایان برسه اما چه کنم که اون راه پایان داشت و با هم پایانش رسیده بودیم – توی دلم غوغایی بود سرمست بودم از اینکه دارمت – با احساس بود..،


بامداد که پاشدم انگار هوای هم بوی دیگری داشت برام

             من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام

                                        کارو بار زندگیم و بزارم برای فردام

  وای انگار همه ی لذتها گرد هم اومده بودن برای اینکه لبخندی توی دل من به جا بذارن . زیبایی بودن با تو- لبخندت و غرورآفتاب 

   بالا سر شهری که همه جاش خاکستری بود اما تو مال اون شهر نبودی چون چشمانت رنگی بود – می دیدم

  دم تا دم شام تا سحر – خماری تا نشئگی – گرمی تا مستی با تو بودم

  یادته گفتم " شاید قسمت من چنین بود  و من در خواندن یا نوشتن توانا نیستم "

  دست همان قسمت من را مجبور کرد که چندی جسمانی از تو بانوی رنگین جداشم

اما نمی هراسم – چون تو را دارم


  اما از آنجا که هر خنده ای قطره ی اشکی به همراه دارد امروز ، روز قطره ی اشکم بود خانم گل

از بامداد

  نه ، نمی خواهم از درد و رنج  برایت بگویم . از برای تو فقط شادی باد

  غم مال منه، من با غم بزرگ شده ام و میمیرم ، اما تو شاد باش

  پس برایت نمی گویم از آن – اکنون همه ی این خاک را سکوت فرا گرفته است

همه خواب ، اما نه سگ

می بخشمت برای مهری که به من داری برای گرمای تنت

می بخشمت که مهربانی ، می بخشمت اگر خوبی

ببخش اگر او نیستم ببخش اگر به پاکی تو مهر ندارم – ببخش اگر ....


نظرات 9 + ارسال نظر
شیرین جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:34

شک نمی کنم به دلی که جرات دوست داشتن دارد...

vahid سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:59

zaman migozarad va shoma mesle setare khahid derakhshid


mofag bashi doste man

آرمین دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 http://moka.blogsky.com

یاد جمله های صفحه های اول بوف کور افتادم ...
لحظه های بدیه .. می دونم ... آدما پیچیده ان ولی بعدا که به کل جریان نگاه می کنی می بینی سادس فقط زمان می طلبه .. زمانم میشه خفه کرد رفیق ..

اشکان سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 http://www.ashkanpam.blogfa.com

در نخستین روز های دیدن
حس بودن
حس نزدیک بودن و شدن
شیرینی دیدار هایی که زیاد نبود
تلخی دوری هایی که طولانی بود و از زهر تلخ تر
زندگی ها کردیم ... گرچه زیاد نمی شناختیم همدیگرو ...
عاشقش شدم ولی نه برای 1 روز نه 2 روز نه 3 روز ... همه ی عمرم ... تا زنده ام ... جونم رو هم به خاطرش میدم ...
پاره ای از وجودم رو مدت هاست که پیشش گرو گذاشتم ...
بهش میگم آبجی اما فرشته ی زندگیمه ... جای خالی خیلی ها رو که باید باشن پر می کنه ... خیلی ها که باید باشن ولی نمی فهمن ...
با این که کم هست با این که حالا دیگه کم تر با منه ... اما خلا زندگیمو پر میکنه ...

برادر این کسی که چند وقتیه که تو دلته ... آبجیه منه ... زندگیمو براش میدم ... هواشو داشته باش ... عزیز ترین کس زندگیمو الان ... قلبت پاکه ولی اگر نیست کاری کن تا اونقدر پاک باشه که لیاقت داشتن کسی رو به پاکی اون داشته باشی ...

اشکان ...

kheyli ha bayad bashando nistand ye juraei maro tark kardand
har umadani ye raftani ham dare
pish miyad
kheyalet rahat az babate abjit ke man bishtar havasho daram az gozashte
ghalbamo pak mikonam ke arzeshe uno dashte bashe
sepas azat ke didgah dadi baradaram :-)

معرفی جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 http://www.medicblog.ir

با سلام و خسته نباشید
در صورت تمایل لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.ir
فراهم آید.


کد فریم مدیک بلاگ:

<iframe
name="ID/Name"
src="http://www.medicblog.ir/"
width="100%"
height="100%"
scrolling="YES"
frameborder="1">
www.MedicBlog.ir
</iframe>

کد بالا را در هر قسمت از قالب وبلاگتان می توانید بگذارید.
*در صورت گذاشتن فریم مدیک بلاگ ، نیازی به دادن لینک از طرف شما نیست و در اولین فرصت لینک خواهید شد. منتظر جوابتان هستم.

به سان ماه پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 http://nickgftar.blogfa.com

ارشیا وقتی بهم گفتی این انداز درک نکردم که نوشتت رو خوندم
دیونه هزاران شاد باش می گم بخاطر انتخابت و آرامشی را که یافتی
برایت جاویدان باشد :-)

شهرزاد چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:06 http://hichopoch.blogsky.com

arshiya kheyli ghashang bud ghameto migam!ghame ghashangi dari ghadresho bedon!!

shahrnoosh چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:53

hesi tora ta ansooye jonoon mibarad .ke roozha che sakht gozashte va ba to digar sakht nist.rooberroye panjere,rooye derakhty gharghare kalaghi shayad khabari mosafery ya kasi ya eshghi to ra seda mizanad shayad akharin payam ast naharas ,raha sho be aghooshe man ke dar dastane man eshghi montazere cheshmanat ast ke to ra miparastad .hamishe rahi hast ta sokote cheshmane man ke tora mikhanad az hamaknoon ta hamishe.......

shahrnoosh چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:17

ba toam ke negahet mano ba eshgh ashena kard too delam garmaye nafasatsarmaro fana kard,,toi on ke too vojodet nimi az khodam ro didam ,nemibakhshamet vase in ke gomam kardi tooye in shabaye sard ,tooye garmaye tanet daram be masty miresam ,,mese ye mosafere gharib omadam vali bavaram kon ke faghat to ,,toi manaye vojodam .ay adama goosh konin man bedoone in mard ye natamoomam ,dele maghroooramo shekastam ta ye gheseye delbastegi benevisam ....va hala faghat bedon man bi to ......na.....nemitoonam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد