نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو
نوشته های یک

نوشته های یک

می نویسم برای خودم نه تو

درد

                                                          دلم خسرو شکیبایی می خواد , دلم صدای لرزانشو می خواد هنگامی که داره حرف می زنه هنگامی که میره رو سن و پشت میکروفون به همه تعظیم میکنه ,می خنده و با دست مردم رو نشون می ده.

آره فردا اونم بدنش از میان ماها میره همه دارن میرن حسین پناهی خسرو شکیبایی و .....

دلم گریه می خواد ,زیاد خیلی زیاد .

نمی دونم چرا تازگی هرچی بد بختی مثل چماق تو سرم می خوره

چرا دارم کم میارم!

قشنگیش اینه که نمی خوام گریه کنم !

نمی خوام که نه جلوی خودم رو می گیرم که نکنم نمی دونم چرا!!

دارم کم میارم برام زیاده ,نخواستم ببرشون

این یکی رو نه

خواهی بیا ببخشا

                              خواهی برو جفا کن

ماییم و آب دیده

                            در کنج غم خزیده

قهوه و سیگار

اما اینا اینجان ,نمیشه

دلم می خواد بازم ببینمش روی سن با اون صداش که نشون میده اونم کم نکشیده

اونم توپ توپ, پر

هر کسی که دوست دارم داره میره دارن اذیتم می کنن, دستی دستی می خوان که منو گریه بندازن

قهوه و نامجو

رو سر بنه به بالین

                             تنها منو رها کن

دارم له می شم. امروز  قشنگ حس کردم که اونم رفت

اما هنوز شکیبایی رو باور ندارم.

دیگه بسه

نظرات 3 + ارسال نظر
یگانه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:38

خسرو شکیبایی
مادر من ..مادر من ..تو یاری و یاور من
مادر مهربونم ..قدر تو رو میدونم
تو با منی همیشه
من برگم و تو ریشه
..
صدای گیرایش
جذاب
پخته
..
حیف
حیف
حیف

امیر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 http://amir64.blogsky.com

با سلام

وبلاگ آموزش مسائل زناشوئی آماده تبادل لینک با وبلاگ شما است. در صورت موافقت به بنده اطلاع دهید تا لینک شما نیز ثبت شود.

با تشکر

آفتابگردان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:38 http://goldtoos.blogsky.com

به کارگیری این شیوه، دکترکنوک نمایشنامه ژول رومن * را نیز پولدار کرده بود : هر فرد سالم که پا در مطب دکتر می گذاشت، بیماراز آن بیرون می آمد و برای درمان خویش مبالغ هنگفتی می پرداخت. به همین ترتیب، برخی شرکت های داروئی که با محدودیت بازار در رابطه با بیماران مواجه شده اند برای ادامه رشد اقتصادی به طرف افراد سالم متمایل گشته اند و برای جلب آنان از شیوه های تبلیغاتی پیشرفته استفاده می کنند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد